Jeśli moje Śniadaniówki to zupełnie nie Twoja bajka, albo nie wystarczają Ci bo nie wiesz jak zaplanować resztę posiłków w ciągu dnia, to mam dla Ciebie coś naprawdę ekstra.

Opracowałam 7-dniowy jadłospis zimowy 1700 kcal, który możesz pobrać w tej chwili i zacząć wdrażać już od poniedziałku. Do jadłospisu załączam Ci również listę zakupów, abyś jeszcze łatwiej mogła zaplanować zakupy i wykonanie posiłków.

Przepisy są banalnie proste do wykonania, a z dostępnością składników nie powinnaś mieć żadnego problemu.

Skąd masz wiedzieć czy 1700 kcal to właściwa ilość energii, którą powinnaś spożywać? Możesz sama to obliczyć. Proste, a zarazem dokładne wzory znajdziesz w tym artykule.

Wszystkie materiały znajdziesz tutaj:

  • Bardzo mi się podoba, że wszystkie przepisy są z takich „normalnych”, ogólnodostępnych produktów, bez jakieś super-fit udziwnień. I do tego gotowa lista zakupów. Widać, że włożyłaś w to dużo pracy.
    Co prawda nie przepadam za kolacjami na ciepło, w takim trochę obiadowym stylu, ale może warto dać im szansę.
    Dziękuję za wartościowe treści!

    • Bogna, dziękuję za miłe słowa 🙂 Cały jadłospis jest tylko luźną propozycją, więc dopasuj go do tego co lubisz jeść. 🙂

  • Podobają mi się Twoje propozycje. Zaciekawiła mnie pasta z marchewki. 🙂

    • O! Jola fajnie, że znalazłaś coś nowego. Jak Ci posmakuje, to śmiało eksperymentuj, pamiętaj tylko, że marchewka lubi towarzystwo tłuszczu.

  • Fajne! Sporo posiłków bezmięsnych!

  • Grażyna Maria Cholewicka

    Dziękuję bardzo, ta ilośc kalorii jest dla mnie optymalna a samej trudno mi się zmobilizować 🙂 wypróbuję z przyjemnoscią 🙂